| 27-28 жовтня
на базі Інституту педагогіки і психології відбулася Всеукраїнська науково-практична
конференція «Освіта в інформаційному суспільстві: філософські, психологічні
та педагогічні аспекти» | Фото конференції можно переглянути в фотоальбомах
27-28 жовтня 2010 року на базі Інституту педагогіки та психології Сумського
державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка пройшла Всеукраїнська
науково-практична конференція «Освіта в
інформаційному суспільстві: філософські, психологічні та педагогічні аспекти».
На конференції були представлені матеріали більш ніж 170 учасників з 25 міст
України та зарубіжжя (Росія, США, Іспанія).
На пленарному засіданні були представлені різноманітні доповіді з
актуальних проблем філософії освіти, психології та різноманітних педагогічних
проблем сучасного навчально-виховного процесу. Особливу увагу та пожвавлене
обговорення викликали виступи
Джо Бішопа доктора
філософії, професора Східно-Мічиганського Університету, м. Іпсіланті (США) "Проблеми
інновацій, технології, спостереження та вторгнення бізнес менталітету в
сучасній освіті в глобалізованому світі"
Серьогіної Олени Борисівни
кандидата педагогічних наук, керівника експериментальної діяльності, педагога-психолога
державної освітньої установи середня загальноосвітня школа № 820 м. Москви. "Маркетингові
стратегії в освіті – руйнування традиційних цінностей чи перспективи
педагогіки?
Щербини-Яковлевої Олени Юхимівни доктора
філософських наук., професора, завідувача кафедри соціальної педагогіки і
гендерних студій Сумського державного педагогічного університету ім. А.С.
Макаренка. "Інтегрований соціально-педагогічний процес як рушійна сила
соціокультурного розвитку"
Давидова Павла Григоровича
кандидата філософських наук, доцента кафедри соціально гуманітарних дисциплін
Донецького інституту залізничного транспорту. "Медійні технології –
підґрунтя дистанційної освіти" Заболотної Оксани Адольфівни: кандидата педагогічних наук, доцента кафедри практики іноземних мова Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Культурно-історичні особливості розвитку шкільної альтернативної освіти в країнах ЄС.
Пленарне засідання конференції переконливо продемонструвало діапазон
проблем сучасної освіти та окреслило певні можливості їх вирішення.
На конференції працювали секції:
1. Філософія освіти в інформаційному
суспільстві
2. Психологічні проблеми освітніх
технологій та психологічний супровід навчально-виховного процесу в
інформаційному
суспільстві
3. Проблеми глобалізації,
інтернаціоналізації та регіоналізації освіти
4. Проблеми змісту та методики освітніх
технологій в інформаційному суспільстві
|