Форма входу

Пошук

Календар

Наше відео

Сумський час





Субота, 20.04.2024, 00:42
Вітаю Вас Гость | RSS
СТУДЕНТСЬКИЙ САЙТ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Головна | Реєстрація | Вхід
Форум


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Наукова дискусія » Інтернет-конференція » Дидактичні аспекти вдосконалення навч.-вих. процесу (Аналіз, обговорення)
Дидактичні аспекти вдосконалення навч.-вих. процесу
S_ParfilovaДата: Середа, 03.12.2014, 15:21 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Л.В.Сергієнка називає дидактичну гру однією із форм навчання майбутнього фахівця. Погоджуємося, що дійсно дидактична гра здійснює позитивний вплив на різні сфери розвитку особистості майбутніх фахівців. У ході дидактичної гри в педагога формуються вміння поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. На наш погляд для формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів великий вплив мають ділові ігри, оскільки за їх допомогою можна відтворити предметний і соціальний зміст професійної діяльності, моделювати основні умови і системи відносин, характерних для відповідної діяльності. Вони розгортаються на імітаційній моделі, що відтворює динаміку певного виду діяльності.

Повідомлення відредагував S_Parfilova - Середа, 03.12.2014, 15:22
 
Форум » Наукова дискусія » Інтернет-конференція » Дидактичні аспекти вдосконалення навч.-вих. процесу (Аналіз, обговорення)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2024