Позанавчальна робота
Інституті педагогіки і психології СумДПУ
ім. А.С.Макаренка виховна робота здійснюється за основними напрямами:
- розвиток
високого рівня професіоналізму, який включає глибокі спеціальні знання та
фахову підготовку;
- формування
здібностей до самостійного мислення, прийняття креативних, нестандартних
рішень;
- підготовка
свідомої національної інтелігенції, оновлення і збагачення інтелектуального
генофонду нації, виховання її духовної еліти;
- виховання
майбутніх спеціалістів авторитетними, висококваліфікованими, високоосвіченими
особистостями, носіями високої світоглядної, професійної, інтелектуальної,
політичної та фізичної культури;
- гармонійний
розвиток особистості шляхом поглиблення духовних контактів з оточуючим світом,
культурою, мистецтвом, природою;
- створення
об’єктивних умов для вільного розвитку особистості студента, його загальної
культури шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності
(науково-дослідницької, культурно-просвітницької, суспільно-громадської,
соціально-правової та ін.);
- формування
духовності, становлення моральності та гідності;
- становлення
чіткої громадянської позиції студентської молоді, сприяння прагненню до
самоосвіти, саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення;
- ліквідація
інфантилізму, утриманства, байдужості серед студентської молоді;
- виховання
почуття колективізму, вміння працювати у команді, здатність до розвитку високих
естетичних смаків та ідеалів;
- пропаганда
здорового способу життя, запобігання вживанню студентами алкогольних напоїв,
тютюну, наркотиків.
Важливим фактором удосконалення навчально-виховного
процесу є впровадження студентського самоврядування, що сприяє зростанню у студентської молоді соціальної
активності, ініціативи та відповідальності за доручену справу, оволодінню навичками
організатора, управління, які необхідні в майбутній професійній діяльності.
Студентське самоврядування є важливим фактором
удосконалення навчально-виховного процесу, спрямованим на якісне навчання,
виховання духовності і культури студентів, зростання у студентської молоді
соціальної активності, ініціативи та відповідальності за доручену справу,
оволодіння навичками організатора, управлінця, які будуть необхідні в майбутній
професійній діяльності.
В Інституті педагогіки і психології
працюють куратори академічних груп, які активно сприяють формуванню й
організації діяльності колективу навчальної групи студентів, створенню
оптимальних умов для становлення й самовизначення особистості майбутнього
фахівця-педагога – людини морально і духовно зрілої, гармонійно розвиненої,
соціально-активної і національно-свідомої.
Особливу увагу куратори приділяють питанням зміцненню
у студентів зацікавленості та любові до обраної професії, формуванню у них
необхідних професійних навичок. Через актив групи вони створюють у
студентському колективі атмосферу взаємодопомоги, колективної відповідальності,
творчої, громадської активності.
З метою формування національної самосвідомості,
патріотизму та правової культури, що складається передусім із свідомого
ставлення до своїх прав і обов’язків перед суспільством і державою на
факультеті педагогіки та практичної психології проводяться різні тематичні
заходи.
Одним із аспектів всебічного гармонійного розвитку
особистості є формування художньо-естетичних навичок. З метою формування
здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси у всіх сферах
життєдіяльності людини, на факультеті педагогіки та практичної психології
проводяться виховні заходи.
З метою всебічного фізичного розвитку особистості
студенти факультету педагогіки та практичної психології постійно приймають участь
у спортивних змаганнях, які проводяться в університеті та неодноразово
здобували призові місця й становились переможцями в змаганнях.
|