Форма входу

Пошук

Календар

Наше відео

Сумський час





Понеділок, 18.06.2018, 08:35
Вітаю Вас Гость | RSS
СТУДЕНТСЬКИЙ САЙТ ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ І ПСИХОЛОГІЇ
Головна | Реєстрація | Вхід
Форум


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Наукова дискусія » Інтернет-конференція » Проблеми математичної освіти в початковій і вищій школі (Виділення, аналіз, обговорення найактуальніших проблем)
Проблеми математичної освіти в початковій і вищій школі
VOAДата: Середа, 03.12.2014, 14:08 | Повідомлення # 1
Подполковник
Група: Проверенные
Повідомлень: 1
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Розділаємо думку к.п.н., доцента кафедри Кисільової-Білої Валентини Петрівни, щодо оновлення змісту початкового курсу математики та його реалізації у різних підручниках. Погоджуємося, що найбільшою мірою всім ідеям закладеним у Державному стандарті початкової загальної освіти відповідає підручник авторів С.О.Скворцової та О.В.Онопрієнко. Заслуговують на увагу запропоновані завдання для реалізації змістових ліній "Робота з даними" і "Сюжетні задачі". Підручники М.В.Богдановича і Г.П.Лишенко та Ф.М.Рівкінд і Л.В.Оляницької потребують підсилення змістового наповнення спрямованого на реалізацію названих вище змістових ліній. Так наприклад, при роботі над підручниками М.В.Богдановича і Г.П.Лишенко та Ф.М.Рівкінд і Л.В.Оляницької не зрозуміло коли і як відбувається знайомство учнів із моделюванням задач засобом побудови схем у відрізках. Хоча в другому класі учні вже повинні побудувати схему у відрізках до задачі. Окрім цього є ряд не відповідностей із програмою. При вивченні усних прийомів додавання і віднімання одним із способів обчислення з яким слід познайомити учнів, згідно програми, є спосіб округлення. В підручнику М.В.Богданович і Г.П.Лишенко про цей спосіб навіть не згадується.

Додано (03.12.2014, 14:08)
---------------------------------------------
Актуальное є проблема яку висвітлює к.п.н. Г.І.Непомняща. Дійсно процес формуваня математичних понять на засадах компетентісного підходу є динамічною системою, яка розвивається, а кожне нове поняття утворюється поступово, зі зростанням рівня складності. В аспекті проблеми дослідження хотілося б звернути увагу на формування геометричних уявлень молодших школярів. На ідею фузіоністського підходу до вивчення геометрії в початкових класах. Яке ставлення до таких нововведень в програмі?


Повідомлення відредагував VOA - Середа, 03.12.2014, 14:08
 
Форум » Наукова дискусія » Інтернет-конференція » Проблеми математичної освіти в початковій і вищій школі (Виділення, аналіз, обговорення найактуальніших проблем)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2018